Мойсеєць К.В. (2022) ВИКОРИСТАННЯ STEAM-ПРОЄКТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 45-48.
|
Текст
Мосейчук К.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного профілю освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мойсеєць К.В. Використання STEAM-проєктів при підготовці вчителів трудового навчання та технологій / К.В. Мойсеєць // Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Всеукр. Інтернет-конф. (22-28.04.2022 р.) / упоряд. : С.В. Лісова, Ю.В. Фещук, О.А. Герасименко, Н.В. Симонович. - Рівне: РДГУ, 2022. - С. 45-48. |
Ключові слова: | STEAM-проєкти, STEAM-освіта, підготовка вчителів трудового навчання та технологій. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Сарненський педагогічний коледж |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Бер 2023 13:16 |
Останні зміни: | 14 Бер 2023 13:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10943 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |