Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Данілова Н.Р. та Кардаш Н.О. (2019) РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 39-41.

[img]
Перегляд
Текст
Данілова Н.Р., Кардаш Н.О..pdf

Завантажити (813kB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено погляди науковців на дидактичні ігри та їх класифікацію, визначено структуру і ефективність їх застосування під час вивчення англійської мови, запропоновано ігри, які розвивають інтелект дошкільників

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Данілова Н.Р. РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ / Н.Р.Данілова, Н.О.Кардаш // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 39-41.
Ключові слова: дидактична гра, інтелектуальний розвиток, іноземна мова, діти дошкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 27 Квіт 2020 08:15
Останні зміни: 27 Квіт 2020 08:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/118

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу