Данілова Н.Р. та Кардаш Н.О. (2019) РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 39-41.
|
Текст
Данілова Н.Р., Кардаш Н.О..pdf Завантажити (813kB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено погляди науковців на дидактичні ігри та їх класифікацію, визначено структуру і ефективність їх застосування під час вивчення англійської мови, запропоновано ігри, які розвивають інтелект дошкільників
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Данілова Н.Р. РОЛЬ ІГОР У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ / Н.Р.Данілова, Н.О.Кардаш // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 39-41. |
Ключові слова: | дидактична гра, інтелектуальний розвиток, іноземна мова, діти дошкільного віку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 27 Квіт 2020 08:15 |
Останні зміни: | 27 Квіт 2020 08:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/118 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |