Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2023) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023 (Вип.45). с. 170-178. ISSN 2411-1546
|
Текст
Пелех О.Б., Юськів Б.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Стратегічні комунікації передбачають свідомий обмін інформацією з метою переконування, впливу й інформування аудиторії для зміни її поведінки. Акцентується увага на тому, що вони розглядаються як розвиток PR. Формула стратегічних комунікацій включає акторів, впливи та ефекти. Розглядаються етапи реалізації стратегічних комунікацій: ознайомлення, зацікавлення, першу спробу, постійне використання та формування прихильників. Доведено, що успіх залежить від наявності цінностей та взаємної довіри. У сфері культури застосовують стратегічні комунікації, зокрема маркетингові заходи та зв‘язки з громадськістю, публікації, моніторинг ЗМІ, прес-конференції, підтримка контактів із представниками ЗМІ й кризові комунікації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех О.Б. Стратегічні комунікації у сфері культури / О.Б. Пелех, Б.М. Юськів // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : наук. зб. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 45. - С. 170-178. |
Ключові слова: | стратегічні комунікації, зв‘язки з громадськістю, культура. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 007 Діяльність і організація. Загальна теорія комунікацій і управління (кібернетика). "Соціальна інженерія" |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 26 Жов 2023 09:23 |
Останні зміни: | 26 Жов 2023 09:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11892 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |