Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ

Бенчук С.О. та Машта Н.О. та Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 12-18.

[img] Текст
Бенчук С.О., Машта Н.О., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Стаття досліджує проблеми маркетингових аспектів боротьби з фальсифікацією тарованого цементу на вітчизняному ринку. Результати аналізу ринку цементу засвідчують, що основними способами фальсифікації цементу є асортиментна, якісна та кількісна, що супроводжуються наданням недостовірної інформації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бенчук С. О. Маркетингові інструменти боротьби з фальсифікацією продукції виробників цементу / С.О.Бенчук, Н.О.Машта, І.О.Дейнега // Via Economica / гол. ред. І.О.Дейнега ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - 2024. - Вип. 4. - С. 12-18.
Ключові слова: маркетингові інструменти, боротьба, фальсифікація продукції, виробники цементу
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Черв 2024 07:19
Останні зміни: 12 Черв 2024 07:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13690

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу