Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ

Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.

[img] Текст
Юхименко-Назарук І.А., Санжаревський О.І., Олексієвець Т.І., Матвіїв І.Р., Шитов В.М..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Метою статті є дослідження впливу цифрових інструментів на територіальний маркетинг та розгляд їхнього використання для оптимізації стратегій та ціноутворення в цьому контексті. У статті розглянуто такі аспекти, як аналітика даних, геолокація, мобільні додатки та інші цифрові інструменти, що дозволяють підприємствам збирати, аналізувати та використовувати дані для покращення маркетингових стратегій та ціноутворення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Юхименко-Назарук І. А. Цифрова інтеграція в територіальному маркетингу / І.А.Юхименко-Назарук, О.І.Санжаревський, Т.І.Олексієвець, І.Р.Матвіїв, В.М.Шитов // Via Economica / гол. ред. І.О.Дейнега ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - 2024. - Вип. 4. - С. 207-211.
Ключові слова: цифрова інтеграція, територіальний маркетинг
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Черв 2024 12:51
Останні зміни: 12 Черв 2024 12:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13706

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу