Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Трансформаційна економіка, 2023 (№1(01)). с. 15-20.

[img] Текст
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf

Завантажити (436kB)

Анотація

У статті досліджено зміну парадигми щодо тлумачення суті реклами у зв’язку із інформатизацією та глобалізацією економічного простору. Визначено, що поява альтернативних он-лайн каналів поширення реклами уможливила формування її ефективності відсторонено до платності форми подачі. Доведено, що рекламою є будь-яка комунікація, що виникає між підприємством та його бізнес-середовищем, котра спрямована або на інтенсифікацію збуту товарів, або на формування позитивного іміджу товарів та / або підприємств (комерційна реклама), іміджу політичних партій, політичних лідерів (політична реклама) тощо. Встановлено, що основним завданням комерційної реклами є перетворення потенційних споживачів у реальних, важливою умовою при цьому є використання реклами, направленої на цільову аудиторію (таргетованої). Визначено, поняття реклама і рекламування є близькими за значенням, взаємозамінними за суттю. Встановлено, що на сьогодні найбільш поширеними є види реклами, що ґрунтуються на застосуванні онлайн технологій, що дозволяє суттєво зменшити бюджет на проведення рекламних кампаній.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Сучасні тренди рекламної діяльності ринково-орієнтованих підприємств / О.В. Дейнега, І.О. Дейнега // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 1 (01). - С. 15-20.
Ключові слова: Реклама, форми реклами, канали поширення реклами, економічна доцільність реклами, онлайн рекламні інструменти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 16 Лип 2024 06:23
Останні зміни: 16 Лип 2024 06:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14006

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу