Пустовіт Г.П. (2023) ПАРАДИГМАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОНСТРУКТ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ УЧНІВ: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ УРОК. Нова педагогічна думка, 2023 (№2): 114. с. 64-70. ISSN 2520-6427
Текст
Пустовіт, 2023, Нова пед.думка.pdf Завантажити (702kB) |
Анотація
На основі аналізу сучасної педагогічної теорії і практики закладів базової освіти, в контексті впровадження Нової української школи схарактеризовано парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів та розкрито наукові підходи, провідні ознаки, універсальні структури уроків, типологію та основні варіанти їхньої організації. Доведено необхідність зміни освітньої парадигми на гуманну, особистісно та діяльнісно спрямовану за змістом, дитиноцентрично, компетентнісно орієнтовану та соціально значущу з метою формування не лише інтелекту, але й морально-духовного світу учня, його самоактуалізації та самореалізації.
Окреслено специфіку застосування у межах практико-орієнтованого уроку базової школи чотирьох груп інтерактивних технологій. Взявши за основу залежність між зростанням ступеня самостійності учнів в освітній, виховній, розвивальній, соціалізуючій діяльності та зменшенням відповідної педагогічної допомоги керівництва у її здійсненні з боку вчителя, обґрунтовано класифікацію рівнів їхньої творчої спільної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пустовіт Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієньований урок / Г.Пустовіт // Нова педагогічна думка. - 2023. - №2 (114). - С. 64-70. |
Ключові слова: | парадигмально-методичний конструкт, практико-орієнтований урок, парадигма, Нова українська школа, дитиноцентризм, суб’єкт-суб’єктні взаємини, компетентність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 30 Жов 2024 10:58 |
Останні зміни: | 30 Жов 2024 10:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14743 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |