Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ОСЯГНЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Попова К.В. (2023) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ОСЯГНЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів, 2023. с. 133-136.

[img] Текст
Попова К.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Авторкою розкривається полікультурний підхід осягнення історії в закладі загальрної середньої освіти (ЗЗСО); визначається роль шкільного підручника в реалізації вищеназваного підходу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Попова К. В. Полікультурний підхід осягнення історії в закладі загальної середньої освіти / К. В. Попова // Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів : електрон. зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (з онлайн включенням), 6 черв. 2023, м. Рівне. - Рівне: РДГУ, 2023. - С. 133-136.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 11 Лист 2024 09:01
Останні зміни: 11 Лист 2024 13:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14860

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу