Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОГО АНАЛІЗУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОГО АНАЛІЗУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 149-156. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлена значна кількість гендерних аналізів (експертиз) різноманітних шкільних підручників (С.Вихор, В.Гайденко, Т.Говорун, Н.Городнова, Г.Жирська, О.Кікінежді, І.Кльоцина, О.Петренко, П.Фролов) та їх особливості. Наведено методику застосування методу контент-аналізу як одного з найбільш ефективних і валідних методів проведення гендерного аналізу. У процесі дослідження удосконалено методику і вироблено найбільш оптимальний алгоритм проведення гендерної експертизи шкільних підручників з математичних дисциплін, на підставі якої сформульовано висновок про те, що шкільні підручники з математики потребують ґрунтовного оновлення з обов’язковим урахуванням гендерного компонента.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Генсіцька-Антонюк Н.О. Особливості гендерного аналізу шкільних підручників з математики / Н.О.Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 149-156.
Ключові слова: гендерний аналіз, шкільний підручник, метод контент-аналізу.
Тематика (за УДК): 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Лист 2020 07:32
Останні зміни: 10 Лист 2020 07:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1583

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу