Боровець О.В. (2015) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.12): (55), ч. 1. с. 155-162.
["document_typename_spreadsheet" not defined]
Боровець О.В Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті аналізуються основні теоретичні засади реалізації діалогічного підходу у сучасній системі вищої освіти, розкриваються сутність та особливості діалогічної взаємодії викладача і студентів у дидактичному процесі вищого навчального закладу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О.В. Діалогічна взаємодія викладача і студентів у дидактичному процесі ВНЗ / О.В.Боровець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. – Рівне–Київ, 2015. – Вип. 12(55), ч. 1. - С. 155-162. |
Ключові слова: | діалогічний підхід, діалогічна взаємодія викладача і студентів, навчальний діалог |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 08 Лют 2021 08:41 |
Останні зміни: | 08 Лют 2021 08:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3604 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |