Литвиненко С.А. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 10-12.
|
Текст
Литвиненко С.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано теоретичні засади й висвітлено досвід практичного використання воркшопів як інноваційної технології навчання в підготовці майбутніх практичних психологів у ВНЗ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С.А. Використання воркшопів у підготовці майбутніх психологів до професійної діяльності / С.А.Литвиненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 9 (52). - С. 10-12. |
Ключові слова: | воркшоп, інноваційні технології, самоосвіта, стан, стратегія, нова освітня модель |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лют 2021 17:12 |
Останні зміни: | 16 Лют 2021 17:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4037 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |