Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ

Ціпан Т.С. (2014) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 95-98.

[img]
Перегляд
Текст
Ціпан Т.С..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкриваються шляхи формування ціннісних ставлень підлітків-членів дитячоюнацьких об’єднань до держави у контексті їх громадянського виховання. Розкрито сутність розробленої орієнтовної програми громадянського виховання „Зростаємо громадянами”, зміст якої спрямований на: поглиблення знань підлітків про державу і суспільство, український народ, права і обов’язки громадян у суспільстві; способи життєдіяльності і взаємодії підлітків у суспільстві; формування загальнолюдських якостей і почуттів, громадянських ставлень; набуття практичних навичок громадянської поведінки у суспільстві, шляхом залучення підлітків до суспільно корисної діяльності, спрямованої на поліпшення умов становлення їх як громадян держави.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ціпан Т.С. Формування ціннісного ставлення підлітків до держави в умовах дитячо-юнацьких об’єднань / Т.С.Ціпан // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 95-98.
Ключові слова: цінність, ціннісне ставлення до держави, громадянське виховання, напрями виховання, сюжетно-рольова гра
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 19 Лют 2021 07:38
Останні зміни: 19 Лют 2021 07:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4178

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу