Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОБИ ЯК ПІДГРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Войтко А.І. (2012) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОБИ ЯК ПІДГРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 92-96.

[img]
Перегляд
Текст
Войтко А.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

В статті розкрито модель педагогічної підтримки професійного самовизначення учнів 8-9-х класів на основі професійних проб.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Войтко А.І. Моделювання професійної проби як підґрунтя професійного самовизначення учнів основної школи / А.І. Войтко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 92-96.
Ключові слова: педагогічна підтримка, професійне самовизначення, професійна проба
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 03 Бер 2021 07:06
Останні зміни: 03 Бер 2021 07:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4627

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу