Войтко А.І. (2012) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОБИ ЯК ПІДГРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 92-96.
|
Текст
Войтко А.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розкрито модель педагогічної підтримки професійного самовизначення учнів 8-9-х класів на основі професійних проб.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Войтко А.І. Моделювання професійної проби як підґрунтя професійного самовизначення учнів основної школи / А.І. Войтко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 92-96. |
Ключові слова: | педагогічна підтримка, професійне самовизначення, професійна проба |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 03 Бер 2021 07:06 |
Останні зміни: | 03 Бер 2021 07:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4627 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |