Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ

Артемова О.І. (2018) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 17-22. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Артемова О.І..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі активізації творчих ресурсів педагога та розвитку його креативності у процесі його професіоналізації. Окреслені можливі шляхи розв’язання проблеми діагностики творчих ресурсів педагога через визначення вимірюваних конструктів його творчого потенціалу й добірку методів діагностики емпіричних показників цих конструктів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Артемова О.І. Творчий потенціал та креативність педагога як запорука професіоналізму / О.І.Артемова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 17-22.
Ключові слова: творчість, творчий потенціал, творчий пошук, креативність, розвиток, активна діяльність, педагогічна майстерність, професійна діяльність
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Вер 2020 10:17
Останні зміни: 02 Вер 2020 09:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/490

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу