Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІДЕЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

Боровець О.В. (2018) ІДЕЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 126-132.

[img]
Перегляд
Текст
Боровець О.В..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкриваються ідеї В. Сухомлинського щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах звичайного класу масової школи. Проаналізовано погляди педагога на проблему індивідуального підходу до кожного учня, створення сприятливого середовища для школярів з особливими освітніми потребами. Виокремлено причини, які зумовлюють зниження здатності дітей до навчання. У статті розглядаються принципи, на яких базується навчання дітей із затриманим розвитком, наводяться поради В. Сухомлинського, які допомагають ефективно організувати навчально-виховний процес в інклюзивному класі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Боровець О. В. Ідеї інклюзивного навчання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського / О. В. Боровець // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. – Рівне, 2018. – Вип. 8. - С. 126-132.
Ключові слова: педагогічна спадщина В. Сухомлинського, діти з особливими освітніми потребами, діти із зниженою здатністю до навчання, інклюзивне навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Вер 2020 07:45
Останні зміни: 03 Вер 2020 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/503

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу