Боровець О.В. (2018) ІДЕЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 126-132.
|
Текст
Боровець О.В..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкриваються ідеї В. Сухомлинського щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах звичайного класу масової школи. Проаналізовано погляди педагога на проблему індивідуального підходу до кожного учня, створення сприятливого середовища для школярів з особливими освітніми потребами. Виокремлено причини, які зумовлюють зниження здатності дітей до навчання. У статті розглядаються принципи, на яких базується навчання дітей із затриманим розвитком, наводяться поради В. Сухомлинського, які допомагають ефективно організувати навчально-виховний процес в інклюзивному класі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О. В. Ідеї інклюзивного навчання у педагогічній спадщині В. Сухомлинського / О. В. Боровець // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. – Рівне, 2018. – Вип. 8. - С. 126-132. |
Ключові слова: | педагогічна спадщина В. Сухомлинського, діти з особливими освітніми потребами, діти із зниженою здатністю до навчання, інклюзивне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Вер 2020 07:45 |
Останні зміни: | 03 Вер 2020 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/503 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |