Тадєєва М.І. (2008) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД СТАНОВЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В РОСІЇ ТА УКРАЇНІ (XVIII-XIX СТОЛІТТЯ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 97-100.
Текст
Тадєєва М.І Завантажити (16MB) |
Анотація
В статті розглядаються проблеми організації процесу навчання іноземних мов на російських і українських землях в XVIII-XIX столітті. Визначаються основні тенденції, форми і методи навчання іноземних мов, як "російський" або "слов'янський" феномен. Також дається аналіз деяких підручників та навчальних програм з іноземних мов тих часів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тадєєва М.І. Історико-педагогічний досвід становлення іншомовної освіти в Росії та Україні (XVIII-XIX століття) / М.І. Тадєєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 97-100. |
Ключові слова: | навчання іноземних мов, підхід, навчальна програма, "російський феномен", "слов'янський феномен" |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 27 Бер 2021 07:06 |
Останні зміни: | 27 Бер 2021 07:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5575 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |