Лук’яник Л.В. та Тукурєєва Т.В. (2018) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 66-68.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Тукурєєва Т.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті з’ясовано, що інтеграція змісту освіти сприяє підвищенню мотивації навчальної діяльності і мовленнєвого розвитку учнів початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Інтегроване навчання у змісті початкової освіти / Л.В.Лук’яник, Т.В.Тукурєєва // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 66-68. |
Ключові слова: | інтеграція, інтегроване навчання, учні початкових класів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 07:45 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/592 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |