Козлюк О.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 108-112.
Текст
Козлюк О.А Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті представлений аналіз поняття "спілкування" у філософському та психолого-педагогічному контексті, зроблена спроба висвітлити різні підходи до його тлумачення і розуміння.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Козлюк О.А. Психолого-педагогічна сутність поняття "спілкування" та підходи до його розуміння / О.А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 108-112. |
Ключові слова: | спілкування, діяльність, взаємини, взаємодія,структура спілкування, функції спілкування |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 08 Квіт 2021 07:10 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2021 07:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5960 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |