Рабченюк Т.С. та Демченко В.В. (2006) МОНІТОРИНГ ЯК ДІАГНОСТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИЯВЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.6). с. 132-137.
Текст
Рабченюк Т.С., Демченко В.В Завантажити (2MB) |
Анотація
В статті розкривається моніторингове дослідження готовності майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, проаналізовані результати оцінки випускниками різних форм аудиторної й позааудиторної роботи з даної проблеми та особливості рівня розвитку мотиваційної сфери складової психологічної готовності майбутніх вчителів до розвитку креативності школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рабченюк Т.С. Моніторинг як діагностична технологія виявлення готовності випускників вищих навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми / Т.С.Рабченюк, В.В. Демченко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 132-137. |
Ключові слова: | моніторинг, діагностика, креативність, обдаровані діти, готовність, мотив, критерії, психологічна готовність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 22 Квіт 2021 19:12 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 19:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6437 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |