Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОНІТОРИНГ ЯК ДІАГНОСТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИЯВЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Рабченюк Т.С. та Демченко В.В. (2006) МОНІТОРИНГ ЯК ДІАГНОСТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИЯВЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.6). с. 132-137.

[img] Текст
Рабченюк Т.С., Демченко В.В

Завантажити (2MB)

Анотація

В статті розкривається моніторингове дослідження готовності майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, проаналізовані результати оцінки випускниками різних форм аудиторної й позааудиторної роботи з даної проблеми та особливості рівня розвитку мотиваційної сфери складової психологічної готовності майбутніх вчителів до розвитку креативності школярів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рабченюк Т.С. Моніторинг як діагностична технологія виявлення готовності випускників вищих навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми / Т.С.Рабченюк, В.В. Демченко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 132-137.
Ключові слова: моніторинг, діагностика, креативність, обдаровані діти, готовність, мотив, критерії, психологічна готовність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 22 Квіт 2021 19:12
Останні зміни: 22 Квіт 2021 19:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6437

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу