Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ РИНКОВО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Глобальні та національні проблеми економіки, 2017 (Вип.18). с. 201-206.
|
Текст
Дейнега О.В..pdf Завантажити (391kB) | Перегляд |
Анотація
У статті на основі семантичного аналізу лексичних конструкцій, що використовуються науковцями і практиками під час формування сучасної економічної термінології, ідентифіковано зміст поняття «маркетинговий аналіз». Конкретизовано цілі маркетингового аналізу, охарактеризовано етапи його проведення, а також визначено основні завдання, що мають вирішуватися при цьому менеджментом підприємств. Розглянуто основні об’єкти маркетингового аналізу відповідно до комплексу «4-р». Проаналізовано помилки, що можуть виникати під час проведення маркетингового аналізу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега О.В. Маркетинговий аналіз як інструмент задоволення інформаційних потреб ринково орієнтованого підприємства / О.В.Дейнега // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс]. - Миколаїв, 2017. - Вип. 18. - С. 201-206. |
Ключові слова: | маркетинговий аналіз, маркетингова інформація, інформаційні потреби, ринкові потреби, дослідження ринку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 09 Вер 2021 12:43 |
Останні зміни: | 09 Вер 2021 12:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8892 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |