Шевців З.М. (2016) МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). с. 47-50. ISSN 2520-6427
|
Текст
Шевців З._Методи.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено й охарактеризовано методи дидактичної діагностики рівня соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи. Обґрунтовано вимоги щодо їх використання з метою виявлення когнітивних, діяльнісних та особистісно-фахових компетенцій у цілісній системі формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Методи діагностики рівня сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи /З.Шевців // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. – 2016. - №4. – С. 47-51. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, методи, діагностика |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 18:18 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 18:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8939 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |