Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра філософії" та рік: 2023
Вгору на рівень |
S
Shamsutdynova-Lebediuk T. (2023) INTERFAITH DIALOGUE IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION TRANSFORMATIONS. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 94-97.
Г
Грицишина М.В. (2023) СУБ’ЄКРИВІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «СВОБОДА» У ФІЛОСОФСЬКІЙ СИСТЕМІ ДЖ. ЛОККА. Scientists and existing problems of human development, 2023. с. 317-319. ISSN 979-8-89238-621-0
П
Панчук І. (2023) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 11-13.
Р
Рожко В. (2023) СИНЕРГІЯ ВІРИ ТА ЕКОЛОГІЇ – АНАЛІЗ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО КУРСУ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ХРИСТИЯНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ЕТИКИ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 102-106.
С
Сорочинська Т.А. (2023) СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 119-122.
Сорочинська Т.А. (2023) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО РОЗРОБКИ ТА НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА. [Навчальні матеріали]
Сорочинська Т.А. та Кухарчук Р.І. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ОПРАЦЬОВУВАТИ ТЕКСТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕДІАПРОДУКЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 90-92.
Сорочинська Т.А. та Литвинчук (Прядун) А.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 54-56.
Сорочинська Т.А. та Прокопчук О.М. (2023) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙМАННЯ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА АНІМАЛІСТИЧНОГО ЖАНРУ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 113-116.