Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2009
Вгору на рівень |
Д
Джеджера О.В. та Шимко О.В. (2009) НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ СФЕРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2009. с. 34-35.
К
Кочубей О.С. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 85-88.
П
Павелків Р.В. (2009) ДЕТЕРМІНАЦІЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Проблеми сучасної психології, 2009 (Вип. 4). с. 282-290. ISSN 2227-6246
Павелків Р.В. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНИХ АСПЕКТІВ У РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки Національного університету Острозька академія, 2009 (Вип.12). с. 50-61.
Пивоварчук Т. (2009) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні питання психологічної науки, 2009. с. 98-100.
Пивоварчук Т.О. (2009) ФАКТОРИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 106-109.
Х
Хомич І.С. (2009) НОРМАТИВНІСТЬ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2009. с. 142-143.
Ш
Шурин О.І. (2009) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 129-131.