Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРАШКИ ЯК ЗАСОБУ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Коробенюк К.С. та Козлюк О.А. (2020) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРАШКИ ЯК ЗАСОБУ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 110-112.

[img]
Перегляд
Текст
Коробенюк К.С., Козлюк О.А..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

Процес соціалізації дитини-дошкільника повинен опиратися на використання сучасної іграшки, як важливого засобу виховання та розвитку. Отже, іграшка сприяє самопізнанню, самовираженню, самовизначенню дитини. Втім процес соціалізації дитини залежать не лише від іграшок, але і від педагогічного керівництва дитячою ігровою діяльністю.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Коробенюк К.С. Педагогічний потенціал іграшки як засобу в процесі соціалізації дитини дошкільного віку / К.С. Коробенюк, О.А. Козлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 110-112.
Ключові слова: соціалізація, дитина дошкільного віку, іграшка як засіб соціалізації.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 25 Квіт 2025 07:07
Останні зміни: 25 Квіт 2025 07:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17860

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу