Коробенюк К.С. та Козлюк О.А. (2020) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРАШКИ ЯК ЗАСОБУ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 110-112.
|
Текст
Коробенюк К.С., Козлюк О.А..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Процес соціалізації дитини-дошкільника повинен опиратися на використання сучасної іграшки, як важливого засобу виховання та розвитку. Отже, іграшка сприяє самопізнанню, самовираженню, самовизначенню дитини. Втім процес соціалізації дитини залежать не лише від іграшок, але і від педагогічного керівництва дитячою ігровою діяльністю.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Коробенюк К.С. Педагогічний потенціал іграшки як засобу в процесі соціалізації дитини дошкільного віку / К.С. Коробенюк, О.А. Козлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 110-112. |
Ключові слова: | соціалізація, дитина дошкільного віку, іграшка як засіб соціалізації. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Квіт 2025 07:07 |
Останні зміни: | 25 Квіт 2025 07:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17860 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |