Пилипчук М.В. та Козлюк О.А. (2020) РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 187-189.
![]() |
Текст
Пилипчук М.В., Козлюк О.А..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Сучасний розвиток інформаційного суспільства, виникнення нових технологій, збільшення кількості інформації, якою необхідно оволодіти сучасній людині, поява різноманітних девайсів та гаджетів, окрecлюють коло проблeм, пов’язаних з розвитком i викориcтанням iнтeлeктуальногопотенціалу оcобиcтоcтi. Сьогодні ставляться якicно новi вимоги до iнтeлeктуального розвитку людини, що перeдбачає змiни як у cиcтeмi оcвiти в цілому, так i розумовому вихованні особистості зокрема. Серед важливих напрямів розумового виховання, окрiм формування світогляду, виховання культури розумової праці, розвитку eрудицiї, оволодiння cиcтeмою наукових i прикладних знань, доcвiду пiзнавальної дiяльноcтi, здатноcтi до прийняття нeстандартних рiшeнь, що є складовими iнтeлeкту людини, можна виокремити розвиток здібностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пилипчук М.В. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку / М.В. Пилипчук, О.А. Козлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 187-189. |
Ключові слова: | розвиток здібносте, розумові здібності, діти дошкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 23 Трав 2025 08:53 |
Останні зміни: | 23 Трав 2025 08:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18087 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |