Ярмолчук І.А. та Козлюк О.А. (2020) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 264-266.
![]() |
Текст
Ярмолчук І.А., Козлюк О.А..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Старші дошкільники мають бути обізнаними з нормами і правилами соціальної взаємодії, співпереживати та знаходити спільну мову з іншими людьми, успішно діяти під керівництвом дорослого або разом з ним, вміти користуватися допомогою дорослого та однолітка, дякувати за неї, виявляти симпатію до інших, прагнути реалізувати чужі ідеї і наслідувати приклад, співчувати і допомагати оточуючим, контролювати свої імпульси, дотримуватись правил соціальної поведінки, При цьому необхідно сформувати в дитини позитивний образ власного «Я», тобто себе як особистості й учасника соціальної взаємодії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ярмолчук І.А. Теоретичний аналіз особливостей формування навичок соціальної взаємодії у старших дошкільників / І.А. Ярмолчук, О.А. Козлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 264-266. |
Ключові слова: | старші дошкільники, формування навичок, соціальна взаємодія. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 22 Лип 2025 08:11 |
Останні зміни: | 22 Лип 2025 08:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18662 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |