ОЦІНЮВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ОРГАНІЗАЦІЇ

Петрівський Я.Б. and Трофімчук О.Р. (2017) ОЦІНЮВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ОРГАНІЗАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. pp. 24-25.

[img]
Preview
Text
Петрівський Я.Б., Трофімчук О.Р..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Петрівський Я.Б. Оцінювання споживчої поведінки як фактор конкурентних переваг організації / Я.Б.Петрівський, О.Р.Трофімчук // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 24-25.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет математики та інформатики > Кафедра вищої математики
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 26 Mar 2021 18:16
Last Modified: 26 Mar 2021 18:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5567

Actions (login required)

View Item View Item