Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БРЕНДИ СУБ’ЄКТІВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2017) БРЕНДИ СУБ’ЄКТІВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 219-222.

[img]
Перегляд
Текст
Заглинська Л.В., Гоголь Т.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Заглинська Л.В. Бренди суб’єктів анрарного бізнесу : собливості формування та вплив на поведінку споживача / Л.В.Заглинська, Т.В. Гоголь // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 219-222.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економічної теорії
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Бер 2021 12:25
Останні зміни: 28 Бер 2021 12:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5583

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу