БРЕНДИ СУБ’ЄКТІВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Заглинська Л.В. and Гоголь Т.В. (2017) БРЕНДИ СУБ’ЄКТІВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. pp. 219-222.

[img]
Preview
Text
Заглинська Л.В., Гоголь Т.В..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Заглинська Л.В. Бренди суб’єктів анрарного бізнесу : собливості формування та вплив на поведінку споживача / Л.В.Заглинська, Т.В. Гоголь // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 219-222.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 28 Mar 2021 12:25
Last Modified: 02 Oct 2024 10:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5583

Actions (login required)

View Item View Item