СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Заглинська Л.В. and Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 28-30.

[img]
Preview
Text
Заглинська Л.В., Гоголь Т.В..pdf

Download (14MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Заглинська Л.В. Стратегія формування іміджу бренду підприємств України / Л.В.Заглинська, Т.В.Гоголь // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 28-30.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 28 Mar 2021 18:11
Last Modified: 02 Oct 2024 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5585

Actions (login required)

View Item View Item