Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 28-30.

[img]
Перегляд
Текст
Заглинська Л.В., Гоголь Т.В..pdf

Завантажити (14MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Заглинська Л.В. Стратегія формування іміджу бренду підприємств України / Л.В.Заглинська, Т.В.Гоголь // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 28-30.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економічної теорії
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Бер 2021 18:11
Останні зміни: 28 Бер 2021 18:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5585

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу