Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Дадьо Я. та Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 70-74.

[img]
Перегляд
Текст
Дадьо Я., Дейнега І.О., Андрощук М.С..pdf

Завантажити (16MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дадьо Я., Дейнега І. О., Андрощук М.С. Формування ефективного бренду закладу вищої освіти як вагомий чинник впливу на поведінку їх стейкхолдерів / Я.Дадьо, І.О.Дейнега, М.С.Андрощук // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 70-74.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Бер 2021 18:24
Останні зміни: 28 Бер 2021 18:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5587

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу