ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Дадьо Я. and Дейнега І.О. and Андрощук М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 70-74.

[img]
Preview
Text
Дадьо Я., Дейнега І.О., Андрощук М.С..pdf

Download (16MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дадьо Я., Дейнега І. О., Андрощук М.С. Формування ефективного бренду закладу вищої освіти як вагомий чинник впливу на поведінку їх стейкхолдерів / Я.Дадьо, І.О.Дейнега, М.С.Андрощук // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 70-74.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 28 Mar 2021 18:24
Last Modified: 28 Mar 2021 18:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5587

Actions (login required)

View Item View Item