ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ

Козлюк О.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). pp. 108-112.

[img] Text
Козлюк О.А

Download (2MB)

Abstract

У статті представлений аналіз поняття "спілкування" у філософському та психолого-педагогічному контексті, зроблена спроба висвітлити різні підходи до його тлумачення і розуміння.

Item Type: Article
Additional Information: Козлюк О.А. Психолого-педагогічна сутність поняття "спілкування" та підходи до його розуміння / О.А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 108-112.
Uncontrolled Keywords: спілкування, діяльність, взаємини, взаємодія,структура спілкування, функції спілкування
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 08 Apr 2021 07:10
Last Modified: 08 Apr 2021 07:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5960

Actions (login required)

View Item View Item