Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ

Козлюк О.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 108-112.

[img] Текст
Козлюк О.А

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті представлений аналіз поняття "спілкування" у філософському та психолого-педагогічному контексті, зроблена спроба висвітлити різні підходи до його тлумачення і розуміння.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Козлюк О.А. Психолого-педагогічна сутність поняття "спілкування" та підходи до його розуміння / О.А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 108-112.
Ключові слова: спілкування, діяльність, взаємини, взаємодія,структура спілкування, функції спілкування
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Квіт 2021 07:10
Останні зміни: 08 Квіт 2021 07:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5960

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу