Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МИСТЕЦЬКА ЦІННІСТЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Цапук О.В. (2011) МИСТЕЦЬКА ЦІННІСТЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2011 (Вип.17): Т.2. с. 197-200.

[img]
Перегляд
Текст
Цапук О.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Здійснено спробу розглянути рекламу як специфічний вид сучасного мистецтва.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цапук О.В. Мистецька цінність рекламної діяльності / О.В.Цапук // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Зб. наук. праць: наук. зап. Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2011. – Вип. 17, Т. 2. - С. 197-200.
Ключові слова: реклама, мистецтво, функції, сучасність
Тематика (за УДК): 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Жов 2020 08:30
Останні зміни: 01 Жов 2020 08:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/884

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу