ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Колиба» фізичної-особи підприємця Томаш О.Ю.)

Березюк П.В. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Колиба» фізичної-особи підприємця Томаш О.Ю.). [Магістерська робота]

[img]
Preview
Text
Магістр._Березюк.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Каліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент»
галузі знань 07 «Управління та адміністрування».

Item Type: Магістерська робота
Additional Information: Березюк П.В. Шляхи удосконалення маркетингоої діяльності підприємства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу "Колиба" фізичної особи підприємства Томаш О.Ю.) : кваліфікаційна робота / П.В.Березюк ; науковий керівние А.Л.Бобровський. - Рівне : РДГУ, 2020. - 110 с.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 30 Sep 2021 13:30
Last Modified: 30 Sep 2021 13:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9425

Actions (login required)

View Item View Item