Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИХОВАТЕЛЯ З ДІТЬМИ

Войтович О.В. (2014) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИХОВАТЕЛЯ З ДІТЬМИ. Педагогічні науки, 2014 (65): Т. 1. с. 169-173. ISSN 2663-2772

[img]
Перегляд
Текст
Войтович О. психолого-педагогічні умовирозвитку емоційної взаємодії (1).pdf

Завантажити (172kB) | Перегляд

Анотація

В статті розглядається проблема емоційної складової у взаємодії педагога з вихованцями дошкільного закладу. Основна увага спрямована на особливості здійснення емоційної взаємодії у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Войтович О.В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційної взаємодії вихователя з дітьми / О.В.Войтович // Педагогічні науки : зб. наук. пр. - 2014. - № 65. - т. 1. - С. 169-173.
Ключові слова: емоційна взаємодія, складові емоційної взаємодії, едагогічні умови емоційної взаємодії
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 008 Цивілізація. Культура. Прогрес
1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 29 Лист 2021 07:34
Останні зміни: 29 Лист 2021 07:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9984

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу