Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Богачик М.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 21.

Стаття

Богачик М.С. та Алхімова Є.С. (2023) МОВНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ПЕРСУАЗИВНОСТІ В ПРОМОВАХ БРИТАНСЬКИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ СВІТОВИХ ЛІДЕРІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 7-10.

Мазурова А.В. та Богачик М.С. (2021) ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ ЯК РІЗНОВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. с. 149-158.

Ігнатьєва А.О. та Богачик М.С. (2020) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІДІОМАТИЧНИХ ОДИНИЦЬ ІЗ СЕМОЮ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЧАСТИН ТІЛА В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 11-15.

Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 71-75.

Nedbailo I. та Богачик М.С. (2020) TEACHING RECEPTIVE TYPES OF SPEECH ACTIVITY BY MEANS OF THE INTERNET RESOURCES AT ENGLISH LESSON IN SENIOR SCHOOL OF INSTITUTIONS OF GENERAL SECONDARY EDUCATION. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 75-78.

Yerzhykevych O. та Богачик М.С. (2020) THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN TEACHING WRITING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2020. с. 59-63.

Ihnatieva A. та Богачик М.С. (2019) DIFFERENT APPROACHES TO TEACHING GRAMMAR: INDUCTIVE, DEDUCTIVE, LEXICAL APPROACHES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 108-112.

Недбайло І.В. та Богачик М.С. (2019) THE EFFECTIVENESS OF SCANNING AND SKIMMING IN SECONDARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 238-239.

Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2019) THE EFFECTIVENESS OF VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN PRIMARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 236-238.

Yerzhykevych O. та Богачик М.С. (2019) THE MAJOR APPROACHES TO TEACHING WRITING: COMPARATIVE ANALYSIS OF PROCESS AND PRODUCT APPROACHES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 97-102.

Nedbailo I. та Богачик М.С. (2019) STRATEGIES FOR DEVELOPING LEARNERS’ READING SKILLS AS METHODOLOGICAL PROBLEM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 151-154.

Mazurova A. та Богачик М.С. (2019) TEACHING SPEAKING AS A PRODUCTIVE AND INTERACTIVE PROCESS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 138-141.

Mudryk I. та Богачик М.С. (2019) VOCABULARY LEARNING STRATEGIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 146-150.

Богачик М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОГО СЛЕНГУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 42-45.

Богачик М.С. (2017) ОСНОВНІ КОНЦЕПТИ КОМП’ЮТЕРНОГО СЛЕНГУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 352-354.

Кузьмич К.А. та Богачик М.С. (2017) СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОХОДЖЕННЯ СЛОВА «ДЖЕНТЕЛЬМЕН» ТА ЙОГО ДЕФЕНІЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 357-359.

Богачик М.С. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 64-67.

Богачик М.С. (2016) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 108-110.

Богачик М.С. (2015) СИСТЕМОТВІРНІ ЧИННИКИ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ АНГЛІЙСЬКИХ КОМП’ЮТЕРНИХ НЕОЛОГІЗМІВ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 140-144.

Богачик М.С. (2014) КОМП’ЮТЕРНА ТЕРМІНОЛОГІЯ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 21-24.

Богачик М.С. (2014) РОЗВИТОК СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 21-24.

Цей список був створений у Fri Apr 19 11:46:17 2024 EEST.