Елементи, в яких автор: "Бойко Н.Г."
Вгору на рівень |
Стаття
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ В НУШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 106-112.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2021) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 147-151.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2020) АВТЕНТИЧНИЙ КОНТЕКСТ НАВЧАННЯ ЯК ЗАПОРУКА АКТИВНОГО ЗАЛУЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 154-159.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 88-94.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 83-89.
Бойко Н.Г. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 154-163.
Бойко Н.Г. та Ковалюк В.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 52-56.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2016) РОЛЬ І МІСЦЕ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 249-256.
Бойко Н.Г. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 144-150.
Бойко Н.Г. (2014) КРАЄЗНАВЧИЙ МАТЕРІАЛ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 67-69.
Бойко Н.Г. (2014) ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 25-30.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2013) РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 54-57.
Бойко Н.Г. (2013) ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 14-17.
Олесюк Л.В. та Бойко Н.Г. (2012) КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 64-68.
Бойко Н.Г. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 192-195.
Навчальні матеріали
Бойко Н.Г. та Олесюк Л.В. та Михальчук Н.О. (2006) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА) ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ (АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ДРУГА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ). [Навчальні матеріали]
Методичні рекомендації
Бойко Н.Г. та Михальчук Н.О. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Михальчук Н.О. та Бойко Н.Г. ТЕМАТИЧНІ ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]