Елементи, в яких автор: "Бордюк В.М."
Вгору на рівень |
Шевчук Т.М. та Бордюк М.А. та Бордюк В.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ТОПОЛОГІЇ ПОЛІМЕРНИХ АУКСЕТИКІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 183.
Бордюк В.М. (2016) АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 28-31.
Бордюк В.М. (2016) ЕФЕКТИВНІСТЬ ТРЕНІНГУ ОФІСНОГО ПРАЦІВНИКА. Проблеми розвитку документально-інформаційних систем у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі, 2016. с. 79-83.
Бордюк В.М. (2014) ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР ПРИ ЗАПРОВАДЖЕННІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 104-105.
Бордюк В.М. (2012) ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МОТИВАЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 111-115.
Бордюк В.М. (2011) МОТИВАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 24-28.
Бордюк В.М. та Бабак К.В. (2007) ЦІННІСНО-СМИСЛОВА ПРИРОДА САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 28-31.
Бордюк В.М. (2004) МЕХАНІЗМИ САМООЦІНКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПРОЦЕСУ ЇХ НАУКОВОДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 35-37.