Елементи, в яких автор: "Вальковець А.С."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Вальковець А.С. та Коханевич Т.П. та Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. с. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2
Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
Вальковець А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 132-133.
Поляк К.Ю. та Поліщук О.Ю. та Вальковець А.С. (2022) АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 ТА ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЙОГО ФАХІВЦІВ. Економіка та управління підприємствами, 2022 (66). с. 121-127.