Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Вальковець А.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 25.

Стаття

Вальковець А.С. та Поляк К.Ю. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.3). с. 118-121.

Вальковець А.С. (2025) ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ, ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ. Відновлення та модернізація економіки України: виклики, пріоритети, практики. с. 32-34.

Вальковець А.С. (2025) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТЕЖІ ТА ЦИФРОВИЙ БАНКІНГ: ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ ФІНАНСОВУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Грааль науки (№51). с. 281-290. ISSN 2710-3056

Вальковець А.С. (2025) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВИХ ПЛАТФОРМ НА МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Економічний простір (№198). с. 9-14. ISSN 2224-6282

Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2025) ХАРАКТЕРНІ РИСИ СУЧАСНОГО БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.1). с. 431-433.

Вальковець А.С. (2025) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ PROZORRO: АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства. с. 54-55.

Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Вальковець А.С. та Коханевич Т.П. та Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. с. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2

Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165

Вальковець А.С. та Вальковець В.І. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ВЕДЕННІ БІЗНЕСУ. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу, Т.2. с. 334-336.

Антонюк В.О. та Якубовська Н.В. та Вальковець А.С. (2024) МЕНЕДЖЕР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ЯК ФАКТОР МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 79-80.

Кохно Ю.О. та Якубовська Н.В. та Вальковець А.С. (2024) АСПЕКТИ АКТУАЛЬНИХ ФАХОВИХ ЗАПИТІВ ДО ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ЗАЛУ В МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ТОРГІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 100-101.

Вальковець А.С. та Панюк Т.П. та Поляк К.Ю. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО КАТАЛОГУ PROZORRO MARKET ЯК СПОСІБ СТВОРЕННЯ НОВОГО КАНАЛУ ЗБУТУ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО УПРАВЛІННЯ. Грааль науки (№47). с. 159-164. ISSN 2710-3056

Вальковець А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 132-133.

Вальковець А.С. та Поляк К.Ю. (2023) СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство: 49. с. 1-5. ISSN (Online): 2313-2165

Вальковець А.С. (2023) ДЕРЖАВНІ ГРАНТИ «Є РОБОТА» В УКРАЇНІ: СУТЬ, ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives. с. 11-14.

Вальковець А.С. (2023) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ЯК СПОСОБУ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Наукові тренди постіндустріального суспільства. с. 26-27.

Жук А. та Вальковець А.С. (2023) РОЛЬ МЕСЕНДЖЕРІВ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ НА ПЕРИФЕРІЙНИХ РИНКАХ ТОВАРІВ ШИРОКОГО ВЖИТКУ. Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів. с. 235-237.

Вальковець А.С. (2023) СТАН ЕЛЕКТРОННИХ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ У ВОЄННИЙ ЧАС В УКРАЇНІ. Сімдесят четверті економіко-правові дискусії. с. 21-22. ISSN ISSN 2522-963X

Вальковець А.С. (2023) ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії. с. 20-21.

Вальковець А.С. (2022) ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПІД ЧАС РОБОТИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 191-192.

Поляк К.Ю. та Поліщук О.Ю. та Вальковець А.С. (2022) АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 ТА ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЙОГО ФАХІВЦІВ. Економіка та управління підприємствами, 2022 (66). с. 121-127.

Вальковець А.С. (2022) CТАН ТА ПЕРCПЕКТИВИ РOЗВИТКУ ЕЛЕКТРOННOЇ КOМЕРЦIЇ У CВIТI. Грааль науки (№23). с. 47-49. ISSN 2710-3056

Вальковець А.С. (2022) КIБЕPБЕЗПЕКА В УМОВАХ ГЛОБАЛIЗАЦIЇ ЕКОНОМIЧНИХ ПPОЦЕCIВ В ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ. Modern research in world science. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference.. с. 1482-1486.

Навчальний посібник

Вальковець А.С. та Якубовська Н.В. (2025) ПРАКТИКУМ МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Mon Jun 2 13:15:40 2025 EEST.