Елементи, в яких автор: "Главінська О.Д."
Вгору на рівень |
Борак О. та Главінська О.Д. (2023) ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 30-32.
Даєр І. та Главінська О.Д. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МОЛОДІ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 45-47.
Зінчук І. та Главінська О.Д. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 55-57.
Циценя Д. та Главінська О.Д. (2023) МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 96-98.
Подерня Н.К. та Главінська О.Д. (2022) Соціальна компетентність особистості: основні підходи до визначення змісту поняття. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 101-102.
Романюк О.В. та Главінська О.Д. (2022) Емпатія як складова комунікативної компетентності студентів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 102-103.
Главінська О.Д. (2022) ОСОБИСТІСНА СУВЕРЕННІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ САМОЦІННОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 65-72. ISSN 2518-7503
Главінська О.Д. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРИЗОВНИКІВ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ. Актуальні питання психологічної науи, 2022: Вип. 16. с. 6-8.
Болюх Т. та Главінська О.Д. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ - ПЕРШОКУРСНИКІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 118-120.
Кобзар З. та Главінська О.Д. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 197-198.
Главінська О.Д. та Новік Л.О. (2019) УСВІДОМЛЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПСИХОЛОГАМИ ПРОФЕСІЙНОЇ НАЛЕЖНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 45-50. ISSN 2518-7503
Лисюк Інна та Главінська О.Д. (2018) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «САМОУСВІДОМЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ». Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 65-67.
Недільська Ангеліна та Главінська О.Д. (2018) ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 98-101.
Чмелюк Т. та Главінська О.Д. (2018) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 153-155.
Главінська О.Д. (2017) ПРОФЕСІЙНЕ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ТА САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТІСНОЇ СУВЕРЕННОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 59-63. ISSN 2518-7503
Главінська О.Д. (2017) ВИТОКИ ПОНЯТТЯ "ОСОБИСТІСНА СУВЕРЕННІСТЬ" У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Генеза буття особистості, 2017. с. 68-69.
Главінська О.Д. (2016) СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЇ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СУВЕРЕННОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 51-54. ISSN 2518-7503
Главінська О.Д. та Хупавцева Н.О. (2013) СТАНОВЛЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ В ПРОСТОРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 51-54.
Главінська О.Д. та Савуляк В.О. (2013) ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 49-51.
Главінська О.Д. (2010) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМОСТВЕРДЖЕННЯ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 21-23.
Главінська О.Д. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМОСТВЕРДЖЕННЯ ЮНАКІВ. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання, 2010 (Вип.1). с. 248-249.
Главінська О.Д. (2008) ЗМІСТ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 46-47.
Главінська О.Д. (2007) ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 43-46.
Главінська О.Д. (2004) ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ НА ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 42-44.
Главінська О.Д. (2003) УСВІДОМЛЕННЯ ДИТИНОЮ СВОЄЇ СУБ’ЄКТНОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 14-19.
Главінська О.Д. (2001) ВПЛИВ САМООЦІНКИ ШКОЛЯРА НА СТАВЛЕННЯ ДО СВОЄЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 25-29.