Елементи, в яких автор: "Годунко Л.В."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Михайлова М.С. та Годунко Л.В. (2024) РОЛЬ АВТЕНТИЧНИХ ПІСЕНЬ У ФОРМУВАННІ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 174-177.
Моніч Ф.П. та Годунко Л.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 94-97.
Годунко Л.В. та Тумаха А. (2024) РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА ПОЛЬЩІ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 228-231. ISSN 978-966-327-596-3
Годунко Л.В. (2017) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У РАМКАХ НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 87-90.
Годунко Л.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ВИКЛИКИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 89-93.
Годунко Л.В. (2015) СУЧАСНІ ДОСЯГНЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 27-31.