Елементи, в яких автор: "Камінська О.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Камінська О.В. та Дружиніна І.А. (2023) ВЗАМОЗВ’ЯЗОК ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 69-76. ISSN 2518-7503
Ганцева М. та Камінська О.В. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОЯВИ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПІД ЧАС ВОЄННИХ ДІЙ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 39-41.
Зайчук О.С. та Камінська О.В. (2022) Взаємозв'язок копінг-стратегій та рівня конфліктності в підлітковому віці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 96-97.
Максимчук М.Ю. та Камінська О.В. (2022) Системний підхід як передумова успішної психопрофілактичної роботи з підлітковою інтернет-залежністю. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 100-101.
Камінська О.В. (2021) ДЕТЕРМІНАНТИ УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 56-60.
Камінська О.В. (2021) ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ АДАПТАЦІЮ ПЕРШОКУРСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 11-13.
Камінська О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук, 2021 (Ч.1). с. 95-98.
Камінська О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРЕСОСТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021: №13. с. 26-34.
Камінська О.В. (2021) ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 123-125.
Камінська О.В. (2020) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ КОНФЛІКТНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 84-89. ISSN 2518-7503
Камінська О.В. (2020) ДЕТЕРМІНАНТИ ВИНИКНЕННЯ НИЗЬКОЇ САМООЦІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Теорія і практика сучасної психології, 2020 (Т.2): №1. с. 34-38.
Камінська О.В. та Дружиніна І.А. (2019) ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 87-93. ISSN 2518-7503
Дідус Т. та Камінська О.В. (2019) ФЕНОМЕН СМИСЛОЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 35-38.
Пошковська А. та Камінська О.В. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 112-114.
Камінська О.В. та Стежко Ю. та Глєбова Л. (2019) ПСИХОЛІНГВІСТИКА ВІРТУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Psycholinguistics, 2019 (25(1)). с. 147-164.
Камінська О.В. (2019) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2019 (Вип. 2). с. 83-92.
Громик Н.В. та Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 209-210.
Лехкобит М.В. та Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЯВИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018.
Ліщук І.А. та Камінська О.В. (2018) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ВЛАСТИВІСТЬ СВІДОМОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 212-214.
Лехкобит Марія та Камінська О.В. (2018) ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНІСТЬ ПІДЛІТКІВ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 63-65.
Ліщук Ірина та Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 67-69.
Камінська О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У СТУДЕНТІВ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2018 (Т.1.): Вип.1. с. 72-77.
Камінська О.В. та Громик Н.В. (2018) ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ СТРАХІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВЦІВ. Психологічний журнал, 2018 (№4(14)). с. 86-104.
Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018 (Вип.2). с. 44-51.
Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 48-54. ISSN 2518-7503
Камінська О.В. (2017) СИСТЕМА ЗАСОБІВ ПОДОЛАННЯ СХИЛЬНОСТІ ДО ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ НА ОСНОВІ РЕСУРСНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 92-96. ISSN 2518-7503
Бєлюкіна Н.С. та Камінська О.В. (2017) ПСИХОКОРЕКЦІЯ НЕАДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 165-166.
Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 179-180.
Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДЕТЕРМІНАНТ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ. Інтегровані комунікації, 2017 (№4). с. 15-19.
Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ДЕФОРМАЦІЙ МОЛОДІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017 (Т.1): Вип.2. с. 128-132.
Камінська О.В. (2017) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2017 (Вип.1). с. 55-63.
Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ. MODERN METHODS, INNOVATIONS AND OPERATIONAL EXPERIENCE IN THE FIELD OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGICS, 2017. с. 188-191.
Камінська О.В. (2017) ВПЛИВ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ АДАПТОВАНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017 (Т.2): Вип.3. с. 165-169.
Камінська О.В. та Іванченко Г.В. (2016) ЦЕНТР КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-КООРДИНУЮЧА ІНСТИТУЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КЛАСТЕРА. Економiка та держава, 2016: №4. с. 44-47.
Камінська О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА. Психологічний часопис, 2016 (№2(4)). с. 20-30. ISSN 2114-004Х, 2114-0023