Елементи, в яких автор: "Кирилецька Г.М."
Вгору на рівень |
Бондар А.В. та Цяк Ю.В. та Кирилецька Г.М. (2018) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 21-23.
Затірка М.В. та Шелестюк К.В. та Куруц Х.І. та Прокопчук Т.П. та Кирилецька Г.М. (2018) ТЕСТОВА ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 70-71.
Полюхович Ю.В. та Кирилецька Г.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ ПРОЕКТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 133-134.
Хільчук О.А. та Кирилецька Г.М. (2018) АНАЛІЗ ВИВЧЕННЯ І ЗАПОБІГАННЯ ТИПОВИХ ПОМИЛОК З МАТЕМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 183-184.
Басюк О.О. та Кирилецька Г.М. (2017) ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 5-7.
Зубчик А.А. та Кирилецька Г.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 58-60.
Костюченко О.Л. та Кирилецька Г.М. (2017) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 73-74.
Омельчук І.О. та Кирилецька Г.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ ТА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ. ПОРІВННЯ ЗНО В УКРАЇНІ ТА ЄДЕ В РОСІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 108-109.
Приходчук Ю.М. та Кирилецька Г.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ СУЧАСНИХ УРОКІВ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 123-126.
Фрідріх К.В. та Кирилецька Г.М. (2017) ДІАГНОСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ: РІВНІ ЗАСВОЄННЯ, КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 152-153.
Случик С.А. та Кирилецька Г.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ І ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З МАТЕМАТИКИ В 2016 РОЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 25-27.
Юрчук К. та Кирилецька Г.М. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 124-125.
Гук Ю.Г. та Кирилецька Г.М. (2015) РОЛЬ І МІСЦЕ ТЕСТОВОГО ОПИТУВАННЯ ПРИ ДІАГНОСТИЦІ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 41-42.
Бортнік М.С. та Кирилецька Г.М. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ДОПОМІЖНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ ВИДІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 5-6.
Мазурок О.М. та Кирилецька Г.М. (2015) ВИМОГИ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 18-19.
Дем’янчук Т.М. та Кирилецька Г.М. (2012) ОРГАНІЗАЦІЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 36-37.
Якимчук М.Ю. та Кирилецька Г.М. (2012) ПРО РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА НОВІ СТАНДАРТИ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 151-153.
Малайчук Т.С. та Кирилецька Г.М. (2012) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 77-78.