Елементи, в яких автор: "Коваль В.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Герасименко О.А. та Коваль В.В. (2023) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ВТІЛЕННЯ ПРОЕКТНОГО ЗАДУМУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів:, 2023. с. 17-24.
Воронова І.В. та Коваль В.В. (2022) Методика розв'язування планіметричних задач на побудову з використанням ІКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 7-8.
Леошек О.В. та Коваль В.В. (2022) Методика вивчення теми: "Тіла обертання з використанням ІКТ". Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 40-41.
Ошега М.М. та Коваль В.В. (2021) МЕТОДИ ТА ПОРАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИМУШЕНОГО КАРАНТИНУ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 82-84.
Герасименко О.А. та Коваль В.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 7-8 КЛАСІВ ВМІННЯ ОЗДОБЛЮВАТИ ВИРОБИ РІЗЬБЛЕННЯМ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 8-14.
Коваль В.В. та Григор А.О. (2019) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 55-56.
Ксенджук Ю.В. та Коваль В.В. та Белешко Д.Т. (2017) СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРО ВЛАСТИВОСТІ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 219-221.
Коваль В.В. та Коваль В.В. (2016) ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА УЧНІВ ПРОФТЕХУЧИЛИЩ: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД І СУЧАСНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 149-152.
Кужель І.О. та Коваль В.В. (2015) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ГЕОМЕТРИЧНІ ПОБУДОВИ У ПРОСТОРІ»З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 63-66.
Ляшук О.О. та Коваль В.В. (2015) МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 71-73.
Павлова Я.В. та Коваль В.В. (2015) МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ У СТАРШИХ КЛАСАХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 85-86. (У пресі)
Шумак О.Г. та Коваль В.В. (2015) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В КУРСІ ГЕОМЕТРІЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 121-123.
Павлова Я.В. та Коваль В.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОВЕДЕННІ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ У СТАРШИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 108-109.
Коваль В.В. (2014) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 46-51.
Лазарчук С.С. та Коваль В.В. (2014) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ІРРАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 28-30.
Лазарчук С.С. та Коваль В.В. (2014) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ІРРАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 28-30.
Рудик Н.О. та Коваль В.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 43-45.
Шевчук К.А. та Коваль В.В. (2014) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 55-57.
Азарова У.В. та Коваль В.В. (2012) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 2-4.
Коваль В.В. та Пальчевський С.С. (2012) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ДОЗВІЛЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 63-64.
Мамчуровська М.В. та Коваль В.В. (2012) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 82-83.
Таргоній Т.І. та Коваль В.В. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 132-133.
Максимчук В.С. та Коваль В.В. (2012) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ ЕКОНОМІЧНОГО ЗМІСТУ ЗА ДОПОМОГОЮ РІВНЯНЬ В КУРСІ АЛГЕБРИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 20-22.
Круглик О.В. та Коваль В.В. (2010) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕТОДІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 77-78.
Сьох Я.В. та Коваль В.В. (2010) МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ У КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 134-135.
Гриб'юк О.О. та Коваль В.В. (2008) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В КЛАСАХ ХІМІКО–БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 138-141.
Борисюк І.А. та Коваль В.В. (2007) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 15-17.
Коваль В.В. (2006) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ НЕПОВНОЛІТНІХ У ПЕНІТЕНЦІАРНИХ УСТАНОВАХ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 86-91.
Коваль В.В. (2000) КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 36-40.