Елементи, в яких автор: "Коваль Г.П."
Вгору на рівень |
Стаття
Мельник М.В. та Коваль Г.П. (2016) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 77-78.
Баховська М.В. та Коваль Г.П. (2016) РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 55-58.
Матушевська Ю.В. та Коваль Г.П. (2016) ВИВЧЕННЯ МОВНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЗВУКОВІЙ ОСНОВІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 100-104.
Сацик І.В. та Коваль Г.П. (2016) ВИДИ ДИКТАНТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 135-138.
Сичик К.А. та Коваль Г.П. (2016) ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ В СТРУКТУРІ УРОКУ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 138-143.
Тумаха Т.А. та Коваль Г.П. (2016) ЗВУКОВА РОБОТА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 161-164.
Мотько Т.С. та Коваль Г.П. (2016) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «ЗВУКИ І БУКВИ» В 2 КЛАСІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 109-111.
Гамза А.В. та Коваль Г.П. (2014) КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ МОВНИХ І МОВЛЕННЄВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 20-22.
Ревюк Н.С. та Коваль Г.П. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗВУКОВОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «ЗВУКИ І БУКВИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 121-123.
Ткач А.М. та Коваль Г.П. (2014) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ ІМЕННИКА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 145-147.
Залізняк Г.М. та Коваль Г.П. (2013) СПОСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МОВИ В МАЛОКОМПЛЕКТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 80-82.
Кузьмінець М.П. та Коваль Г.П. (2013) ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ НАД ЗМІСТОМ ТЕКСТУ, УСВІДОМЛЕННЯ ТА ЗАСВОЄННЯ ІДЕЙНО-ТЕМАТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 106-108.
Власюк О.В. та Гетманчук Н.О. та Коваль Г.П. (2012) ВИКОРИСТАННЯ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 11-12.
Маліванчук М.В. та Коваль Г.П. (2012) ПРИНЦИПИ, МЕТОДИКИ І ЗАСОБИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 80-82.
Тупік Ю.О. та Гетманчук Н.О. та Коваль Г.П. (2012) БЕЗМАШИННИЙ ПРОГРАМОВАНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 135-136.
Лелюх Ю. та Коваль Г.П. (2008) ПЕРСПЕКТИВИ КОМУНІКАТИВНО–МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 51-52.
Коваль Г.П. (2003) ФОНЕТИЧНІ ЗНАННЯ, УМІННЯ ТА НАВИЧКИ У МОВНО-МОВЛЕННЄВОМУ КУРСІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 24-28.
Коваль Г.П. (2002) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 12-18.