Елементи, в яких автор: "Ногачевська І.О."
Вгору на рівень |
Михальчук Н.О. та Ногачевська І.О. (2024) POETIC TEXT COMPREHENSION AS A PROBLEM OF CONTEMPORARY LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 34-48.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2023) РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 123-128.
Ногачевська І.О. та Івашкевич Е. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ТРАДИЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 187-193. ISSN 2518-7503
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 297-301.
Ногачевська І.О. (2017) НАРАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОСТОРІ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Генеза буття особистості, 2017. с. 236-237.
Ногачевська І.О. (2016) АСОЦІАТИВНЕ СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ОСОБЛИВИЙ СУГЕСТИВНИЙ ВПЛИВ НА ЧИТАЧА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 152-157.
Ногачевська І.О. (2016) РЕЦЕПЦІЯ ПРОБЛЕМИ МЕХАНІЗМІВ РОЗУМІННЯ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.34). с. 385-394.
Ногачевська І.О. (2015) ПРОБЛЕМА МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 31-37.
Ногачевська І.О. (2014) ПОТЕНЦІАЛ БІБЛІОТЕРАПІЇ У ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІЙ ДОПОМОЗІ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 115-117.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2013) РОЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 136-139.
Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.