Елементи, в яких автор: "Третьякова К.В."
Вгору на рівень |
Третьякова К.В. та Литвин І.Л. (2022) РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПРИ ХОЛІСТИЧНОМУ ПІДХОДІ НА ЗАНЯТТЯХ З ЕКСТРЕНОЇ ДОПОМОГИ (EMERGENCY CARE). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 224-228.
Третьякова К.В. (2021) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МІКРОБЛОГУ (MICRОBLOG) ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 221-229. ISSN 2411-4553
Третьякова К.В. (2020) МІФОНІМИ-ОМОНІМИ ЯК ГУМАНІТАРНІ ТА МОВНІ УНІВЕРСАЛІЇ (на матеріалі латинської мови). Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 127-132.
Pavliuk I. та Третьякова К.В. (2019) THE USE OF AUTHENTIC SOUND (AUDIAL) MATERIALS FOR BEGINNERS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 158-162.
Третьякова К.В. (2016) ІНТЕГРАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЛАТИНСЬКА МОВА» В СУЧАСНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 374-379.
Третьякова К.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ INTERNET-РЕСУРСІВ ЯК ЗАСОБІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ, ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 82-84.
Третьякова К.В. (2014) КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ ДЕРИВАЦІЇ В ОМОГРУПІ (на матеріалі латинських омонімів-дієслів). Взаємодія одиниць мови та мовлення: комунікативно-когнітивний, соціокультурний, перекладознавчий і методичний аспекти, 2014. с. 96-99.
Третьякова К.В. (2013) ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 96-98.