Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Фігун А.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 2.

Стаття

Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

Цей список був створений у Sat Dec 21 15:29:53 2024 EET.