Елементи, в яких автор: "Khyzhnyakova N.O."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Teng Yang та Khyzhnyakova N.O. (2024) ANALYSIS AND PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE MUSEUM NETWORK IN SHANXI PROVINCE. Короленківські читання 2023 «Бібліотеки, архіви, музеї в умовах війни», 2024. с. 239-242.
Jia Feng та Khyzhnyakova N.O. (2024) FORMATION AND DEVELOPMENT OF THE ENTERPRISE’S CORPORATE CULTURE AT HAIER COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 37-40.
Cheng Xiangmei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF CLIENT SERVICE PROCESS MANAGEMENT AT THE NATIONAL MUSEUM OF CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 43-46.
Zhang Peipei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF ENTERPRISE DEVELOPMENT MANAGEMENT AT BESTORE COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 40-43.
Teng Yang та Khyzhnyakova N.O. (2023) ANALYSIS OF THE MANAGEMENT OF THE VISITOR SERVICE PROCESS IN SHANXI MUSEUM. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб´єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління, 2023. с. 67-69.