Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи" та рік: 2024
Вгору на рівень |
C
Cheng Xiangmei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF CLIENT SERVICE PROCESS MANAGEMENT AT THE NATIONAL MUSEUM OF CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 43-46.
J
Jia Feng та Khyzhnyakova N.O. (2024) FORMATION AND DEVELOPMENT OF THE ENTERPRISE’S CORPORATE CULTURE AT HAIER COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 37-40.
Jiang Yeyou та Bertash B. (2024) THE ROLE OF CHINA'S FORESTRY INDUSTRY IN ITS ECONOMY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 46-49.
L
Liu Fang та Mashta N.O. (2024) MODERN METHODS OF DEVELOPING HUMAN POTENTIAL. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 18-19.
Y
Yang Chongqiu та Mashta N.O. (2024) MECHANISMS FOR ENSURING THE QUALITY OF EDUCATION IN VOCATIONAL COLLEGES IN CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 16-18.
Z
Zhang Peipei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF ENTERPRISE DEVELOPMENT MANAGEMENT AT BESTORE COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 40-43.
Б
Баланович О.О. та Поліщук О.Ю. (2024) РОЛЬ МЕТОДІВ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 49-51.
Бережняк В.О. та Савченко О.Р. (2024) УПРАВЛІНСЬКІ ІНСТРУМЕНТИ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 20-22.
Берташ Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНА ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ДОВКІЛЛЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ГРОМАД. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 23-24.
Берташ К.Б. та Берташ Б.М. та Микитин Т.М. (2024) РОЗРОБКА МЕРЕЖЕВИХ АНАЛІЗАТОРІВ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ПІДПРИЄМСТВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 52-53.
В
Волошин Д.М. та Микитин Т.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ МЕДИЧНИХ УСТАНОВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 25-26.
Г
Гопанчук І.О. та Сяська О.В. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАД: ОСНОВНІ АСПЕКТИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 6-9.
Гуменюк Р.П. та Савченко О.Р. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 54-55.
К
Каспришен І.О. та Савченко О.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 9-10.
М
Микитин Т.М. (2024) ДЕТЕРМІНАНТИ ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 27-28.
О
Остаповець Є.Ф. та Пелех О.Б. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК: НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ ДЛЯ ОЦІНКИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 29-31.
П
Попов С.О. та Поліщук О.Ю. (2024) РИНОК ПРАЦІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 31-33.
Приставчук Ю.І. та Поляк К.Ю. (2024) SMM ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я З ГРОМАДСЬКІСТЮ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 111-13.
Т
Тимощук М.В. та Сяська О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 34-36.
Ш
Шатрова М.Б. (2024) ІНСТИТУЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА СУБʼЄКТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНСЬКІЙ БІБЛІОЛОГІЇ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2024 (Вип.48). с. 424-431. ISSN 2411-1546
Щ
Щесюк С.В. (2024) ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВІДНОСИН У ТУРИСТИЧНОМУ СЕКТОРІ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 14-15.
Ю
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.