Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра хорового диригування" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Г
Гурин М.А. (2022) АМАТОРСЬКЕ ХОРОВЕ ВИКОНАВСТВО м. РІВНОГО НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ НАЦІОНАЛЬНОГО КУЛЬТУРОТВОРЕННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 73-78.
К
Кривицька В.В. (2022) ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЕСТРО П. МУРАВСЬКОГО НА ПОСАДІ ХУДОЖНЬОГО КЕРІВНИКА ДЕРЖАВНОЇ ХОРОВОЇ КАПЕЛИ УРСР «ТРЕМБІТА». Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 101-105.
Кухар Я.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ САКРАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ ЗА АВТОРСТВОМ М. ЛЕОНТОВИЧА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 15-21.
О
Осіпкіна Д.В. (2022) УКРАЇНСЬКЕ ВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 117-122.
П
Пастушенко А.С. (2022) РОДИННО-ПОБУТОВА ПІСНЯ, БАЛАДА, ЯК ЯВИЩЕ БАРОКОВОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 122-127.
Р
Роговська В.О. (2022) СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ СУЧАСНОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 136-141.
Х
Харитон І.М. (2022) ТРАНСФОРМАЦІЯ СТРАЖДЕННОГО В СИСТЕМІ КООРДИНАТ КУЛЬТОВОЇ ПІСЕННОЇ ОБРЯДОВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ТРАДИЦІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 141-150.
Я
Якимчук С.Н. (2022) НЕПЕРЕРВНІСТЬ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ХОРМЕЙСТЕРА ЯК СИСТЕМНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 49-54.